cip.nl is nu cvandaag.nl
Start gratis maand
Yvonne Kaspers
Dit artikel is nu opgeslagen in je dashboard.
Bewaar artikelen in je dashboard.

Levensverhaal

16 september 2022 door Patrick Goede

Ex-paragnost Yvonne Kaspers zag Jezus: "Ik krijg er nog tranen van in mijn ogen"

"Die man greep mijn hand vast en zei: 'U heeft Jezus gezien! Ik moest hierheen komen om dat nog een keer te beamen.'" Voormalig paragnost en medium Yvonne Kaspers vertelt bij Cvandaag voor het eerst over haar bijzondere bekering en ontmoetingen met Jezus in een uitgebreid videogesprek. Terwijl zij zich onderdompelde in de mysterieuze wereld van Reiki, tarotkaarten en contact met overledenen, werd er in geestelijk opzicht stevig op haar deur geklopt.

Vanaf haar derde levensjaar wordt Yvonne 's nachts geteisterd door rare geluiden en stemmen. "Mijn ouders kwamen elke nacht langs om mij gerust te stellen. Ik was altijd bang en hoorde allerlei stemmen. Ik hoorde dan bijvoorbeeld een hele diepe stem zeggen: 'Yvonne'. Ik schreeuwde het vaak uit en dat ging tot mijn veertiende zo door."

cvandaag Premium logo

Wil je verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot cvandaag.nl

Start je gratis maand Inloggen

Cvandaag video's
- Eline Bakker schreef 'Jezus Overwinnaar' te midden van geloofstwijfel: "Ik ontving een profetie op mijn 16e"
- Volgens theoloog Rikko Voorberg heeft Nietzsche "ontroerend veel van het christendom begrepen"
- Theoloog Rikko Voorberg: "Het gaat bij christenen vaak om woorden in plaats van de handeling"
- Volgens boer Bert staat Nederland in brand: "Dit heb ik in veertig jaar boer zijn nog nooit meegemaakt"
- David de Vos sprak mensen met zelfmoordgedachten: "Zij hebben in hun wanhoop alle opties al afgevinkt"
Meer over Cvandaag video's »

God Loves All People.com

Praat mee

Alleen cvandaag Premium leden kunnen reageren op artikelen. Word ook cvandaag Premium lid, praat mee en geniet van nog veel meer voordelen!
Bekijk alle voordelen Inloggen

Reacties

Heerlijk, dat Jezus ALLE macht heeft in HEMEL en op aarde! Elke satanische macht valt voor Hem! En mooi hoe Hij de dingen omkeert: in plaats van tarotkaarten deelt Yvonne nu kaarten met Bijbelteksten uit.

In Israël zei iemand eens: "Meestal moet God VIJF keer komen vóór een totaal ongelovige zich aan Hem en Jezus' liefde overgeeft." Dat zie je hier ook weer.

Daardoor denk ik wel eens, als ik 'zomaar' iets tegen iemand heb gezegd: "De hoeveelste keer zou dit zijn?" Die laatste mevrouw mocht uiteindelijk 'maaien' en Gods Woord geven.