Na haar doop kwam Hendrina Harmannij in een geloofscrisis: “Ik miste iemand die met mij meeliep”
In het begin van de uitzending wordt Harmannij gevraagd of ze zichzelf als een discipel ziet. Daarop antwoordt ze overtuigend: "Ja". Harmannij omschrijft discipelschap aan de hand van het zijn van een volgeling of leerling van Jezus. "Dat ben ik zeke









































