
GerGem-predikant bekritiseert “remonstrantse” preken Opwekking: terecht?
Wanneer ds. J.M.D. de Heer naar Opwekking kijkt, doet hij dat met grote reserve. Hij noemt de boodschap op de Pinksterconferentie “remonstrants”. Zijn kernbezwaar: “De mens met zijn keuze staat in het middelpunt.” Binnen reformatorische kring beteken










