Korte film over Jezus groot succes in landen waar christenvervolging plaatsvindt

In een opmerkelijke zes maanden durende campagne heeft het christelijke mediaplatform Revelation Media met succes het Evangelie verspreid onder vervolgde volkeren in Zuidoost-Aziƫ en daarbuiten. Revelation Media zond de korte film The Real Story of Jesus uit via gerichte sociale media-advertenties. Dit vond plaats in landen waar christenen dagelijks te maken hebben met onderdrukking en vervolging.
Meer dan 825.000 mensen uit landen als China, Vietnam, Myanmar, Nepal en de Malediven, maar ook uit Iran, Afghanistan, Pakistan en Somaliƫ, bekeken de film in hun eigen taal. In totaal werd de boodschap van Jezus vertaald in maar liefst 51 talen. Volgens Revelation Media gaven ruim 81.000 mensen aan dat ze een keuze voor Jezus Christus hebben gemaakt na het zien van de film.
āDe impact van deze campagne overtreft onze verwachtingen", zegt een woordvoerder van Revelation Media. āWe hebben gezien hoe God door deze digitale middelen harten aanraakt, juist op plekken waar het bijna onmogelijk is om het Evangelie openlijk te delen.ā
De campagne werd uitgevoerd in samenwerking met International Christian Concern, een organisatie die zich wereldwijd inzet voor vervolgde christenen. In veel van de betrokken landen is het bezitten van een Bijbel strafbaar, laat staan het openlijk volgen van Jezus. De digitale verspreiding van het Evangelie biedt in deze gebieden een unieke kans om mensen te bereiken zonder hun directe veiligheid in gevaar te brengen.
Het succes van de eerste campagne smaakt naar meer. Revelation Media heeft aangekondigd dat er een nieuwe campagne van zes maanden komt. Het doel is om nĆ³g meer mensen in moeilijk bereikbare gebieden kennis te laten maken met het leven, sterven en de opstanding van Jezus Christus.
Praatmee